پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226040
ايران صفر - ايتاليا 3 ؛ خداحافظي شاگردان لوزانو با ريو / ايتاليا سد راه بلندقامتان شد + فيلم و مصاحبه
تاریخ انتشار : 1395/05/28 10:23:59
نمایش : 1010
تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست مقابل تيم ملي ايتاليا به کار خود در مسابقات المپيک 2016 ريو پايان داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دو تيم ملى واليبال ايران و ايتاليا، از ساعت ١و ٣٠ بامداد، برگزار كننده سومين ديدار مرحله يك چهارم نهايى رقابت هاى واليبال المپيك در بخش مردان بودند. 
 
تيم ملى واليبال ايران به عنوان تيم چهارم گروه B و تيم ملى ايتاليا به عنوان تيم اول گروه A راهى يك چهارم نهايى شدند و براى رسيدن به مرحله نيمه نهايى حريف هم شدند.
 
در پايان اين مسابقه تيم ملي واليبال ايران با نتيجه 3 بر صفر مقابل ايتاليا شکست خورد تا از صعود به مرحله نيمه نهايي مسابقات بازمانده و به عنوان پنجمي مشترک رقابت‌هاي المپيک دست پيدا کند.
 
**ست اول : ايران 29 - ايتاليا 31
 
رائول لوزانو براي اين ديدار سعيد معروف، شهرام محمودي، ميلاد عبادي پور، سيد محمد موسوي، عادل غلامي، مهدي مرندي و فرهاد قائمي را به ميدان فرستاد. نخستين امتياز اين ست با حرکت خوب سيد محمد موسوي به تيم ملي ايران رسيد. زايتسف نتيجه را يک بر يک کرد. در ادامه هر دو تيم يک به يک امتياز کسب مي‌کردند.
 
ايتاليايي‌ها زودتر از ايران به امتياز 8 رسيدند اما اصابت سرويس جيانلي به تور نتيجه را 8 بر 8 کرد. زايتسف امتياز نهم نيمش را با يک آبشار عالي براي تيمش کسب کرد. در ادامه تيم ملي ايران توانست از حريف پيش بيفتد. نتيجه 11 بر 10 به سود ايران شد. امتياز 12 هم براي ايران کسب شد تا بلنجيني تقاضاي وقت استراحت کند.
 
بعد از اين وقت استراحت ايتاليايي‌ها نتيجه را مساوي کردند تا باز هم کسب امتياز يک به يک براي هر دو تيم روال اين ست شود. امتياز 14 براي ايران روي دفاع خوب سعيد معروف بدست آمد. دو تيم در امتياز 16 برابر بودند. تيم ملي ايتاليا 20 بر 19 پيش افتاده بود. در ادامه بازيکنان ايران علاوه بر برابر کردن نتيجه، يک امتياز از ايتاليا بيشتر کسب کردند تا ايران 22 بر 21 پيش بيفتد.
 
بلنجيني باز هم تقاضاي وقت استراحت کرد. سرويس ميلاد عبادي پور به امتياز 22 براي ايتاليا منجر شد. امتياز 23 ايران روي دفاع ناقص زايتسف بدست آمد. لوزانو دست به تعويض زد. مهدوي و غفور به ميدان آمدند. نتيجه 24 بر 24 مساوي بود. ايتاليا 25 بر 24 پيش افتاد و لوزانو در اين لحظه تقاضاي وقت استراحت کرد.
 
فرهاد قائمي امتياز 25 را براي ايران بدست آورد.امتياز 26 ايران را امير غفور بدست آورد. سرويس فرهاد قائمي به تور اصابت کرد و نتيجه بار ديگر به تساوي کشيده شد. 27 بر 27 نتيجه مساوي بود. سرمربي ايتاليا دو تعويض در تيمش انجام داد. ليبرو دوم را به عنوان سرويس زننده به ميدان فرستاد. نتيجه همچنان مساوي پيش مي‌رفت.
 
ايتاليا 29 بر 28 از ايران پيش افتاد. در اين لحظه سرمربي تيم ملي ايران تقاضاي وقت استراحت کرد. امتياز 29 ايران را عادل غلامي تصاحب کرد. امتياز 30 زودتر از ايران براي ايتاليا بدست آمد. در نهايت 31 بر 29 در اين ست تيم ملي ايتاليا به پيروزي رسيد.
 
ايران صفر - ايتاليا يک / نبرد با لاجوردى‌پوشان براى نيمه نهايى
 
**ست دوم : ايران 19 - ايتاليا 25
 
تيم ملي واليبال ايران که در ست اول نمايش خوبي داشت براي جبران نتيجه در ست اول، راهي ميدان شد. ايتاليا آغاز کننده ست دوم اين مسابقه بود.اولين امتياز را تيم ملي ايران بدست آورد. دفاع خوب موسوي و قائمي ايران را 2 بر صفر پيش انداخت. لانزا اولين امتياز تيم ملي ايتاليا در ست اول را بدست آورد.
 
در حالي که تيم ملي ايران از حريف پيش بود دو تيم در امتياز 5 به تساوي رسيدند. پس از آن دو امتياز پياپي از بازيکنان ايتاليا اين تيم را 7 بر 5 پيش انداخت. سرويس ايوان زايتسف به تور اصابت کرد تا امتياز 6 ايران بدست بيايد.ميلاد عبادي پور نتيجه را 7 بر 7 به تساوي کشاند. امتياز بعدي هم به تيم ملي ايران رسيد تا بار ديگر شاگردان لوازنو پيش بيفتند.
 
دو تيم 12 بر 12 مساوي بودند. دو تيم در تلاش بودند که با کمترين ميزان اشتباهات امتياز کسب کنند. خطاي دو ضرب سعيد معروف تيم ملي ايتاليا را 15 بر 14 پيش انداخت تا لوزانو تقاضاي وقت استراحت کند.  در ادامه بازيکنان ايتاليا توانستند با نمايشي ديدني چند امتياز پياپي کسب کرده و با نتيجه 20 بر 17 از ايران پيش افتاد. 
 
مجتبي ميرزاجانپور با صلاحديد سرمربي ايران راهي ميدان شد. نتيجه 18 بر 22 بود و تيم ملي ايران در آستانه شکست در اين ست قرار داشت. امتياز 23 هم براي ايتاليا بدست آمد. امتياز 19 ايران را سيد محمد موسوي بدست آورد. لانزا امتياز 24 ايتاليا را تصاحب کرد و در نهايت اين تيم ملي ايتاليا بود که در ست دوم هم مانند ست اول موفق به شکست دادن تيم ملي ايران شد.
 
ايران صفر - ايتاليا 2 / نبرد با لاجوردى‌پوشان براى نيمه نهايى
 
**ست سوم: ايران 17 - ايتاليا 25
 
در ست سوم تيم ملي ايران آغاز کننده بود. تيم ملي ايتاليا در اين ست از همان ابتدا برتري خود را به تيم ملي ايران ديکته کرد. بازيکنان ايران در تلاش بودند امتياز کسب کنند. نتيجه بازي 4 بر 3 به سود تيم ملي ايتاليا بود. پاس خوب سعيد معروف و آبشار عالي ميلاد عبادي پور نتيجه را 4 بر 4 مساوي کرد.
 
دو تيم تک به تک امتياز مي‌گرفتند. نتيجه 7 بر 7 مساوي بود. امتياز 8 را جيانه لي براي تيم ملي ايتاليا بدست آورد. در ادامه باز هم ايتاليايي‌ها توانستد با تسلط بيشتر چند امتياز گرفته و 11 بر 8 پيش بيفتند. در اين لحظه رائول لوزانو تقاضاي وقت استراحت کرد. تورنا در خط سرويس قرار گرفت. سرويسي که در يک رفت و برگشت به امتياز براي تيم ملي ايتاليا تبديل شد. 13 بر 8 برتري با تيم ملي ايتاليا بود. 
 
حمزه زريني و فرهاد قائمي جانشين ميلاد عبادي پور و مجتبي ميرزاجانپور شدند. امير غفور هم جانشين شهرام محمودي شد. نتيجه 14 بر 9 به سود ايتاليا بود. آبشار زايتسف بدون برخورد به دست مدافعان راهي بيرون شد تا نتيجه 14 بر 10 شود. سه امتياز پياپي از ايتاليا 17 بر 10 اين تيم را پيش انداخت. 
 
در ادامه همچنان برتري با بلنجيني و شاگردانش همراه بود. اين تيم با اختلاف امتيازي که ايجاد کرده بود موفق شد 25 بر 17 از سد تيم ملي ايران عبور کرده و در اين ست هم مانند دو ست قبلي به پيروزي برسد. تيم ملي واليبال ايتاليا در مجموع 3 بر صفر برنده اين بازي شد.
 
ايران صفر - ايتاليا 3 ؛ خداحافظي شاگردان لوزانو با ريو / ايتاليا سد راه بلندقامتان شد
 
تيم ملي واليبال ايتاليا با اين پيروزي راهي مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال المپيک شد و در مرحله نيمه نهايي بايد به مصاف تيم ملي ايتاليا برود. 
 
تيم ملي واليبال ايران با قبول اين شکست 3 بر صفر مقابل ايتاليا به کارش در مسابقات المپيک 2016 ريو پايان داد. پرونده نخستين حضور واليبال ايران در المپيک با کسب 2 پيروزي و 4 باخت بسته شد تا شاگردان رائول لوزانو از کسب مدال در اين مسابقات بازبمانند. 
 
**عملکرد دو تيم ايران و ايتاليا از نگاه آمار:
 
ايران صفر - ايتاليا 3 ؛ خداحافظي شاگردان لوزانو با ريو / ايتاليا سد راه بلندقامتان شد
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html